Tüm Eğitim ve Danışmanlık hizmetlerimiz dost ve müttefik ülkelerin Silahlı Kuvvetleri ve Polis Teşkilatlarına mahsustur.

Eğitimlerimize bireysel katılım mümkün değildir!

 

Haberler

3 Temmuz 2017 tarihinde 21 YY Türkiye Enstitüsü'nün internet medyasında Ümit ÖZDAĞ tarafından kaleme alınan "AKP'nin Parti Ordusu Girişimi" başlıklı yazıda Şirketimiz ve Adnan TANRIVERDİ hakkında gerçek dışı ve kişilik haklarına saldırı mahiyetinde, Şirketimizin ticari itibarını ve kurucusu Adnan TANRIVERDİ'nin halen bulunduğu görev ve makamı ve bilhassa Sayın Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanını hedef alarak terzil edici ve manevi şahsiyetlerini zedeleyici nitelikte hakaret dolu ifadeler içermesi sebebiyle tekzip (yalanlama) ihtarnamesi gönderilmiştir.

Tekzip metnine erişmek için tıklayınız...

21 yy TE ve Ümit ÖZDAĞ'ın makalesi hakkında tekzip ihtarnamesi

Ümit ÖZDAĞ tarafından Oda TV'ye kaleme alınan "Erdoğan SADAT ile Türk ordusuna bunu yapmaya çalışıyor" başlıklı makalede gerçek dışı iddialarla Şirketimizin itibarını zedeleyici ve Adnan TANRIVERDİ ile bilhassa Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanını hedef alarak terzil edici ve manevi şahsiyetlerini zedeleyici nitelikte hakaret dolu ifadeler hakkında tekzip (yalanlama) ihtarnamesi OdaTV ve yazar Ümit ÖZDAĞ'a gönderilmiştir.

Yalanlama ihtarının tam metni için tıklayınız...

ODATV ve Ümit ÖZDAĞ'a ihtarname

 

Tarih İslam uygarlığının yükseldiği dönemlerde Batının sömürge düzeninin sekteye uğradığını kaydetmektedir. Batı İslam dünyasını zaafa uğratmak için 1095 yılında Haçlı seferlerini başlatmıştır. Batı dünyası haçlı seferlerinin 1200lü yıllarda sona erdiği algısını yerleştirmeye çalışır. Haçlı seferleri biçim değiştirmiş fakat kesinlikle sona ermemiştir. Günümüze gelindiğinde Haçlı Seferleri kurumsallaşarak oluşturulan paktlar yoluyla devam etmektedir. Bu paktlarda İslam ülkelerine yer yoktur. Birleşmiş Milletler dahil olmak üzere tüm paktlarda pek çok ülke ikinci sınıf üye konumundadır. Sayın Cumhurbaşkanımızın “Dünya beşten büyüktür” çıkışı esasen bunu vurgulamaktadır.

Kamuoyu Duyurusu

Son günlerde şirketimiz SADAT aleyhine karalama ve iftira kampanyalarının tekrar başlatılmış olması dikkat çekicidir. Bu karalama ve iftira kampanyalarının, birbiriyle irtibatlı olarak, dışarıdan ve içeriden, 15 Temmuz darbe girişiminden önce yapılmış olması, planlanan darbe sonrasında hedef alınacak birimler arasında SADAT'ın olduğu şeklindeki darbecilerin niyetini açıkça ortaya koymaktadır. Nitekim bu eleştiriler 15 Temmuz Darbe girişiminin başarısız olması üzerine bıçak gibi kesilmişti. Arkasından anlaşıldı ki Darbe Girişimi başarılı olsaydı Darbeciler devamında yapacakları katliamlara SADAT’ı kılıf yapacaklarmış. Minareyi çalamayınca kılıf ellerinde kaldı.

Bu yıl Mayıs ayı itibarı ile yine SADAT’ı ağızlarına dolamış bulunuyorlar. Havaların ısınması ile meydanlarda “Arap Baharı – Gezi Olayı” senaryoları uygulamayı denediler ama yine başarısız oldular. Minareyi çalmakta yine başarısız olan çevreler dillerine doladıkları SADAT adını kendilerine yeni bir emir gelene kadar rafa kaldıracaktır.

Birgün Gazetesi 26.6.2017 tarihinde Erk ACARER imzası ile baştan aşağı iftiralar içeren yalanlarla dolu bir yazı yayınlanmıştır. Yazının yayından kaldırılarak, aşağıda yer alan tekzip metninin yayınlanmasını talep ettik.

Yayınlanmasını talep ettiğimiz tekzip metni :

İnternet sitenizde (http://www.birgun.net/haber-detay/orduda-ve-yargida-sadat-devri-166674.html) 26.6.2017 tarihinde Erk ACARER imzası ile baştan aşağı iftiralar içeren yalanlarla dolu bir yazı yayınlanmıştır. Yazılanların doğrusu şunlardır;

Yeniçağ Gazetesinde (http://www.yenicaggazetesi.com.tr/adim-adim-parti-ordusu-43369yy.htm) 01.07.2017 tarihinde Arslan BULUT imzası ile baştan aşağı iftiralar içeren yalanlarla dolu bir yazı yayınlanmıştır. Yazının yayından kaldırılarak, aşağıda yer alan tekzip metninin yayınlanmasını talep ettik.

Yayınlanmasını talep ettiğimiz tekzip metni :

Gazetenizde ve İnternet sitenizde (http://www.yenicaggazetesi.com.tr/adim-adim-parti-ordusu-43369yy.htm) 01.07.2017 tarihinde Arslan BULUT imzası ile baştan aşağı iftiralar içeren yalanlarla dolu bir yazı yayınlanmıştır. Şirketimizle ilgili doğru bilgiler şunlardır;